Pages

Thursday, February 9, 2012

Cincin tak Muat

tensi mak. hari ni buat pertama kalinye pergi ofis tak pakai cincin. bukan tak bawak, jauh sekali lupa. sebab cincin itu dah tak muat kat jari manis kita yang tunggu lagi satu cincin di hari perkahwinan. tihii... dah tak muat okay. pakai je melorot. pakai je melorot. kalau harga cincin tu 24sen melorot pun i pejam mata jer. ini harga macam 2 bulan gaji memang harapan la nak hilang macam tu.

masa dulu beli cincin ni siap potong tau. aik takkan la sekarang ni nak potong lagi?kang esok ada anak, jari kelingking pun dah tak boleh masuk acaner??oh no.kawan i cakap balut dengan benang. balut dengan benang dah jadi ape?hahaha..tapi nanti i nak try jugak. mana tau berkesan.

ok tibe-tibe bos panggil meeting. bai!

2 Kata bijak pandai:

Q said...

http://squarecutring.blogspot.com/2011/05/loose-ring.html

beli kat habib..:) gud luck!!

Fareenz said...

OMG babe!!!!
that helps a lot!!!
tq tq so much!!

*hugs*

 
design by suckmylolly.com