Pages

Tuesday, October 18, 2011

Diamond Ring

Alamak, ada orang cakap I berlagak dengan cincin murah Habib Jewels worth of RM2******** tu.Katanye dia dapat lagi mahal dari itu.

Haha..homaigod!!

I don't care if my fiance or future husband bagi cincin murah pun la sayang, I really don't. If you asked him, I yang mintak cincin yang murah, but he insisted on buying the bigger diamond.

Tolonglah jangan cakap I berlagak. I don't live in a penthouse, I don't drive expensive car,I work makan gaji. To me, a ring worth of RM2******** adalah sangat mahal.

**Advise: please don't buy a cheap ring that looks cheap. But buy a cheap ring that looks expensive.

The point I nak cakap di sini, or in the last entree is, what's the point of him giving the most expensive gifts contohnya diamond ring berjuta dollar, tapi dalam hati beliau bukanlah kau yang bertakhta, dalam di dalam matanya hanyalah menyantap wanita-wanita di luar sana.

I just wanna say I'm blessed kalau dia betul cintakan I sepenuh hati. I've known him for a long time, dari dia bukan siapa-siapa. I don't ask for expensive gifts, cuma yang I nak cinta yang tak berbelah bagi. Cinta yang akhirnya akan bawa I ke syurga.

Ok. so can we drop the so-berlagak-with-infamous-nonexpensive- ring now?


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 Kata bijak pandai:

 
design by suckmylolly.com