Pages

Monday, April 25, 2011

Tuduhan tidak berasas

I've been through a bunch of blogs these spared few minutes.afterall hari ni awal sangat datang office.7.15am dah sampai, gara2 pagi ni ada meeting, tapi minutes meeting tak siap lagi,and baru email kt bos pukul 8am tadi.

Seriously,itu yang susah kalau tunjuk pandai sangat dalam kerja,semua habes kita yang dikerah.no,bukan saya nak cakap saya pandai sangat buat kerja,tapi the fact yang saya boleh buat kerja tu yang susah. Padahal boleh jer cari orang lain untuk buat kerja itu.ramai lagi yang nak bekerja.kan?

Anyway berbalik kepada cerita blog tu,rasa nak tergelak sangat.ingat nak letak links kat sini,tapi since diorang (claim) itu blog2 besar,popular, so tak payah la.

Conclusion:
1. Sebok mengutuk orang lain.
2.Claim yang blog dia terlalu suci dan blog dia tidak layak disamakan dengan blog. (Wth?)
3. Claim (lagi) yang semuanya (idea) lahir dari sifat semulajadinya.

Geez..get a life!

Mengutuk tu biasalah (berdosa),sampai saya pun ha terikut2 nak mengutuk ni. Tapi claim blog die tidak layak disamakan sebab dalam blog berisi idea2 bernas dan emosi lahiriah semulajadi tu dah kenape?asasnya,ia tetap blog,dan juga kita semua guna teknologi yang sama,dan bukan jua orang Islam (sila check google kalau blog ni ada contribution dari muslim,I didn't do my homework) yang invent benda ni. Just sebab you somewhat claimed you are a star or tokoh, you nak cakap you ni lain dari yang lain.

Biar orang lain yang evaluate that. Macam penyanyi tidak akan claim dia penyanyi kalau bukan peminat dia yang cakap. Dah,jangan nak start dengan don't judge a book by it's cover.muak.

Ok,sifat semulajadi tu memang ada atau kita panggil instinct atau kreativiti (natural). Tapi kalau bukan pengaruh (pengaruh), awak pun takkan jadi macam tu.

No,bukan berdosa pun awak buat camtu,no,bukan hilang pun kemelayuan awak tu,tapi the fact yang awak (claim) rasa awak lain dari yang lain tu,hrmm.

Entri ni macam tak berasas plak,sebab tak letak nama orang yang ditujukan,kan? So kita stop sini dululah. Sebab saya (claim) rasa saya macam dia.

Ha ha ha. Crap!


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 Kata bijak pandai:

Miss Neddy said...

(^_^) saya pun ada kot bc blog cmtu.

Fareenz said...

kan kan??hahahaah....

 
design by suckmylolly.com